Hjelp og kontakt

Har du spørsmål eller trenger du hjelp til noe? Her finner du kontaktinformasjon til oss i Bane NOR.

På denne siden:

Ved farlige situasjoner, ring nødetatene

Mer informasjon

Oppdager du noe i og ved sporet som kan være svært farlig, ring politiet, slik at de kan rykke ut raskt.

Eksempler på slike situasjoner kan være

  • dyr og mennesker i og ved sporet
  • andre nødsituasjoner

Kundeservice

Er det noe du lurer på, send oss en melding i chatten.
Chatten er åpen mandag - fredag fra klokken 08.00 - 19.00.
Den er også åpen i åpningstiden vår i helgen, på helligdager og jul- og nyttårsaften.

Kundeservice er også tilgjengelig på e-post, telefon eller Facebook. 

Bane NOR Kundeservice

Adresse:

Pb 4350, 2308 Hamar

Åpningstider:

Mandag til fredag
kl. 08:00 - 19:00

Lørdag/søndag/helligdager
kl. 09:00 - 15:00

Jul- og nyttårsaften
kl. 08:00 - 12:00

Hittegods

Har du mistet noe på et tog eller en stasjon? Søk etter det du savner i Enturs hittegodsregister.

Nabotelefon

Kontaktpersonene for naboer til jernbanen er organisert etter prosjekt. Du må derfor finne prosjektet som er aktuelt for ditt område. Kontakt Kundeservice for hjelp hvis du ikke vet hvilket prosjekt som angår deg. 

Postmottak

Vi har en sentral arkivtjeneste som har ansvar for vårt felles postmottak. Her håndterer vi alle typer innkommende post til konsernet.

Bane NORs hovedkontor

Bane NORs hovedkontor

Adresse:

Besøksadresse:

Schweigaards gate 33
0191 Oslo

Org.nr. er 917082308   

Nettredaksjonen

Finner du feil eller mangler på nettsidene våre? Da vil vi gjerne høre fra deg.

Varsle om kritikkverdige forhold

Vet du om kritikkverdige forhold i Bane NOR? Meld i fra. Alle henvendelser tas alvorlig, og du kan varsle anonymt.

Slik varsler du

Meld fra til oss gjennom varslingskanalen vår, slik at vi kan fange opp og følge opp kritikkverdige forhold.

Er du reisenden eller nabo til jernbanen og ønsker å klage på ulike forhold? Kontakt Kundeservice. Denne typen henvendelser blir ikke besvart i varslingskanalen.